A'ohe mea 'imi a ka maka
S9, E5: On Halloween, Jerry and his friends search his childhood camp for evidence to a murder he witnessed as a boy, while McGarrett investigates a little girl who drew pictures depicting the scene of a recent murder before it was discovered.