AQD
S1, E11: When an anti-environmentalist Alderman is killed during a vicious hit-and-run, Antonio (Jon Seda) and Nagel (Joelle Carter) go all out to track down the driver. But instead of this being an organized hit to save the environment, it turns out the driver is a frantic mother desperate to save her kidnapped daughter. When Valdez (Monica Barbaro) discovers the mother was victim of a scam, the legal question becomes complicated: who is responsible for the Alderman's death? The mother trying to save her daughter? Or the perpetrators of the scam? Also starring Philip Winchester and Carl Weathers. Guest starring Kara Killmer, Kate MacCluggage and Josh Cooke.