Arctic Icebreaker
시즌 2, 에피소드 6: Ice is no match for a 15,000-ton icebreaker that patrols the dangerous waters of the Arctic Ocean. Its cutting-edge engineering smashes the thickest of ice to keep shipping lanes safe for cargo ships.