시즌 5, 에피소드 22: Leslie (Amy Poehler) celebrates her first year as a city councilor. A surprise discovery leads Andy (Chris Pratt) to call the only man he knows who can help with the investigation: retired Special Agent Burt Macklin. Meanwhile, April (Aubrey Plaza) gets some life-changing news, and Tom (Aziz Ansari) debates a big business opportunity.