Are You There Bob? It's Me, Birthday
Сезон 8, серия 16: After forgetting Bob’s birthday, Linda and the kids attempt to plan a last-minute surprise party. In order to plan the party though, Linda asks Hugo if Bob can go with him while he’s doing restaurant health inspections.