Ariana and the Rose
S1, E1: Singer-songwriter Ariana DiLorenzo is a self-confessed perfectionist who fine-tunes her infectious synth-pop songs until she's happy with them. The charismatic singer and her band deliver a healthy dose of good vibes in an exclusive session.