Artificial Neural Networks and Language
Сезон 1, серия 5: Artificial neural networks play a central role in cognitive science. Learn how these networks simulate the excitatory and inhibitory processing of real neurons, and how scientists train the networks using sophisticated learning algorithms. This type of modeling provides the foundation for the development of ChatGPT and other AI applications.