Arturo Gatti's Final Bout
시즌 1, 에피소드 1: A twisted "who done it" surrounds the mysterious death of boxing champion Arturo Gatti during a vacation with his wife Amanda in Brazil. A web of questions, suspicions and suspects arise when the couples' tumultuous relationship fueled by sex, drugs, drinking, jealousy, lust, passion and violence is revealed.