As Good as It Getz
S1, E15: Riggs and Murtaugh are forced to work with DEA agent Karen Palmer (guest star HILARIE BURTON) again, to protect Leo Getz (guest star THOMAS LENNON), an ambulance-chasing attorney who was linked to the Cartel. As the three delve further into the case, they begin to realize that Leo may not be the only one with a target on his back. Meanwhile, Riggs begins to view Agent Palmer in a new light, while Murtaugh is left worried after Trish makes a spontaneous decision.