As If
S1, E5: William Kentridge begins to paint black curved brushstrokes that align, but only from one point of view, into the shape of a horse. He debates with his doppelgänger, who sits on a tall wooden horse. The artist and a team of collaborators start to work on a large abstract sculpture.