Self-Portrait as a Coffee-Pot
During the COVID-19 pandemic, renowned South African artist William Kentridge opens the doors to his Johannesburg studio to lay bare his creative process. Combining animation, collage, performance, and conversations with doppelgängers, Kentridge reflects on culture, history, and political memory.