Little House on the Prairie As Long as We're Together: Part 1
S5, E1: Poor financial conditions influence the Ingalls family to move to Winoka when Mary goes there to teach at the Blind School. They meet Albert, an orphan who Charles forms an attachment to, even though Laura catches him stealing from the hotel that Charles was managing and Caroline was running the kitchen/dining room for.