As the Pig Turns, Part 1
S3, E6: To take her mind off her breakup with James, Agatha and the gang venture out to the Winter Fayre where the highlight of the evening is the roast pig on a spit. The event turns into a crime scene when the main course turns out to be a tattooed human torso. Newly promoted Bill is put in charge of the investigation, but is given strict instruction not to discuss it with Agatha.