Ashes to Ashes
S1, E5: A man out for an early morning surf gets more than he bargained for when surf blows a corpse out of the water and into his face. It appears to be a routine investigation, natural causes being indicated... but complications arise when Tessa and Steve find they cannot identify the victim, and no-one steps forward to claim him. Surely someone should be missing a well-groomed man in his fifties?