Assemble
S6, E9: After hunting down the Four Tails, Itachi and Kisame are summoned by the leader of the Akatsuki. The leader announces the death of Orochimaru to the gathered members and the possibility of his killer, Sasuke, setting his sights on the Akatsuki organization....