Assignment of the Year
S2, E8: While Antonio (Jon Seda) continues his off-duty security job for Asher (guest star Michael Park) and Layla (guest star India De Beaufort), Asher is killed. Voight (Jason Beghe) and Olinsky (Elias Koteas) make sure Antonio is covered. While they work the case Halstead (Jesse Lee Soffer) and Lindsay (Sophia Bush) go undercover in a rather uncomfortable location. Kot (guest star Chris Agos) shows up to ask Lindsay for an answer.