S1, E2: When Mowld agrees to deal with the "ghost" infestation in Phungus' engine room, they meet a fish called Gluk, have the trippiest space travel of their lives, learn the fate of the spaceship Astral Endeavor, and save the Universe from annihilation - all in a day's work.