Phungus & Mowld
Dead Angle
Phungus daydreams in his little bar in the middle of nowhere, when an escape pod crashes right in front of him. Mowld, emerging from the wreckage turns out to be a fugitive, and with the Imperial guard storming the place, both end up on the run.
When Mowld agrees to deal with the "ghost" infestation in Phungus' engine room, they meet a fish called Gluk, have the trippiest space travel of their lives, learn the fate of the spaceship Astral Endeavor, and save the Universe from annihilation - all in a day's work.