A.T. The Abusive Terrestrial
S2, E12: When Roger is rejected by Steve, who seems to be over him, Roger heads out in search of a new human companion. But when this new friend starts to abuse Roger and the relationship turns into a lot of excuses and sorry's, Steve and Hayley scheme to get Roger out of the bad relationship and back home where he belongs. Meanwhile, Stan tours the Mr. Pibb factory and meets the man himself.