Atonement
S11, E3: When Joe Hill's lineage as a Reagan is revealed, Frank struggles from a distance when his grandson wants to fight his own battles. Also, when Erin and Anthony receive gift-wrapped evidence, they carefully weigh their options to either take down a long-time mafia leader, or stifle an ambitious mob up-and-comer.