S5, E15: Doug cannot spend time with Carrie on Valentine's Day, because he has to deliver penguins, with Deacon, from one zoo to another. Meanwhile, Carrie and Holly go out, with Carrie giving Holly tips to land a man. Also, when Arthur and Spence go to up a pick a date for the holiday, he accidentally gets himself a date that is old enough to be his grandmother.