Authentication
S3, E6: As Araknet enjoys an uptick, Nick grows paranoid that his covert plot will be discovered. When Wes decides to bring in an old friend for financing, Mara rebels and reveals a damning secret. Izzy rejoins ArakNet, but old wounds resurface. Ronald braces for a possible war between LH7 and a rival crew.