Automatic for the People
Сезон 2, серия 2: Sarah and Cameron investigate a nuclear power plant. John withdraws from school but opens up to a new friend, Riley. Weaver's acquires an important piece for her pet project. And recurring guest star Busy Phillips ("ER," "Dawson's Creek," "Freaks and Geeks," "Made of Honor") appears as Kacy Cotton, the new neighbor.