Awl
S1, E3: MacGyver and the team are in Malaysia to extract a terrorist groups' money man, Ralph (Oliver Cooper), who holds key intel to an impending attack. But the mission goes south when the man is shot, and now, with only a driver's license and hand sanitizer available, MacGyver must keep Ralph alive in order to learn the terrorists' plans.