Ayo
S7, E20: Chloe and Johny's fight intensifies when she finds evidence he's been unfaithful. Dylan's accusation leaves Pattiya wondering if they have a future together. Jenny and Sumit reach their breaking point. Madelein has last minute doubts about marrying Luke.