Сезон 1, серия 4: Goldie's ex-husband shows up and asks her for a favor. A hot female fan shows her love for Eddie in an unusual fashion. When Bill takes Cassie to an exclusive party at the Riot House, she has a revelation. Adam meets his comedy idol and his friend Barton Royce. Cassie wrestles with what it means to be a woman in the comedy world.