B-I--Bikini U-N--University
S2, E8: JJ convinces his parents to take him on a college visit but hides an ulterior motive. As his plan unravels, JJ enlists the help of new friend Tyson (guest star, Nick Viall of ABC’s “The Bachelor”), an actor who gives the performance of his life to keep JJ out of hot water. Meanwhile, Ray goes wild when he’s left home alone for the first time.