시즌 6, 에피소드 5: Danny joins the hunt for two escaped convicts after hearing one of them is someone he helped to wrongfully imprison. Also, Gormley criticizes a plan from Trey Delgado (Esai Morales), an NYPD sergeant who Gormley thinks is having an affair with his wife.