Backsteed Boys/Trotterball
S1, E18: Corn and Peg help their favorite band, the Backsteed Boys, out of a jam when their bus breaks down in the middle of nowhere.Corn and Peg help Ruby practice trotterball so she can feel more confident on the field and help her team win the big game!