Bad Blood
S2, E17: Michael and Sara realize that Warden Pope (guest star Stacy Keach) is the key to recovering information that will bring down "The Company"; Mahone corners another escapee; C-Note fears for his daughter's life; Sucre learns the dangers of hitchhiking en route to reuniting with Maricruz; and T-Bag walks down memory lane when he takes the Hollander family to his childhood home.