Bad Speecher Adventure
S4, E1: Ham enlists his family for help in finding a speech for his Public Speaking Elective. Judy, Beef, and Honeybee pitch competing stories for Ham to select from and end up secretly drawing from Top Gun, Good Will Hunting, and The Matrix in the process.