Baggage
S7, E22: Ray and Debra wind up in a two-week standoff over a suitcase. When Robert asks Ray if he can borrow a suitcase sitting on the stairway landing for his honeymoon, Ray explains he and Debra have been locked in an "unspoken" battle of wills since a weekend trip over who is responsible for putting the suitcase away.