Сезон 1, серия 1: Luke Barr and Sarah Farrell help two party-loving shed owners turn their unused backyard spaces into fantasy bars. In California, pirate-obsessed PJ's wife won't let him bring his nautical obsession into the house, so Luke helps him transform his HE SHED into a pirate themed pub, complete with a mast, sails, and a secret bar.