Bang
S2, E1: Following the downfall of Wilson Fisk, various gangs attempt to take control of Hell's Kitchen. Elliot "Grotto" Grote, seeks out the firm of Nelson and Matt for protection. Karen Page takes the wounded Grotto to the hospital, while Foggy Nelson learns from the Dogs of Hell that a group of their own was murdered by the same "army" as the Irish. Daredevil investigates the cartels, who he learns had all of their weapons stolen by a single man. At the hospital, Grotto and Page are attacked by this man. Daredevil confronts him.