Bar Harbor: Maine's Coastal Jewel
Сезон 1, серия 1: Jeff visits the picturesque New England town of Bar Harbor to learn the ways of catching and preparing authentic Maine lobster. Then, adventure awaits in luscious Acadia National Park where Jeff attempts to scale Cadillac Mountain.