Barn Find + Engine Oil + La Punzonatura + Lab rats + Tachometer
S5, E13: While Mac and the team delve into the world of Italian car culture in order to track down a crime boss-in-hiding, Mac must lean on Desi when he discovers that he losing the ability to control his hands.