Bart Gets an Elephant
S5, E17: Bart wins an elephant in a radio giveaway. The elephant, which Bart names Stampy, turns out to be an ill-behaved and uncontrollable, and the other Simpson pets feel neglected. Finally, the family places the petulant pachyderm in an animal refuge.