Сезон 2, серия 1: Bart’s poor schoolwork prompts his teacher, Mrs. Krabappel, to threaten to hold him back in the fourth grade for an extra year. He falls behind while studying for a history test and prays to God for help. That night, a tremendous snowstorm hits Springfield, cancelling school the following day. Bart wants to go out and play, but Lisa tells him he should stay home and study. He does, and gets a D-minus on the test — the bare minimum he needed.