Bart's Comet
S6, E14: As punishment for a prank, Bart must assist Principal Skinner with his astronomy. He discovers a comet, whichturns out to be on a collision course with Earth. Springfield residents pile into Ned Flanders' bomb shelter,but when there isn't enough room inside, they pile out – and watch the underwhelming comet destroy only the bomb shelter, nothing else.