Basic Lupine Urology
S3, E17: When the yam the study group was growing for biology class is killed, Troy (Donald Glover) and Abed (Danny Pudi) are on the case. Once they pin the crime on Todd (guest star David Neher), Annie (Alison Brie) and Jeff (Joel McHale) team up to argue their case to the class. Guest starring Michael Kenneth Williams and Leslie Hendrix.