Bathroom Humor
S8, E11: All of New York's high society has been invited to Karen's (Megan Mullally) birthday party - but the affair goes downhill when Will (Eric McCormack), Grace (Debra Messing) and Jack (Sean Hayes) embarrass themselves and wind up crammed together in Karen's bathroom with the birthday girl. Shelley Morrison also stars.