Battle of the Styles
T1, E4: Tish and Brandi are given a design dilemma when they have to merge the opposing styles of their newest and fussiest clients, one of Nashville's top music execs and his fashionista wife. Can Tish and Brandi make their design styles of Native American meets Hollywood Glam work?