Forbidden: Dying for Love Be My Savior
S4, E3: A teenage girl forbidden by her parents to date is swept off her feet by an older man. They vow to keep their whirlwind romance secret at all costs but when an unplanned pregnancy threatens to derail their plans they take drastic action.