Bear, Fights Squid
S1, E11: Yuna single handedly takes care of the thieves blocking the land route for trade from Millela at the expense of her sleep. Drowsy, she follows along as Atla ties up all the loose ends. Exhuasted as she is, Yuna begins to think about the kraken problem.