Bears and Cubs
S16, E16: Jimmy is torn between family and work after his father-in-law, Ed (Larry Miller), asks him to tamper with evidence from NCIS' current murder investigation. Also, Ed's poker buddy, Anthony DiNozzo, Sr. (Robert Wagner), offers to help with the case.