Beast Mode
S4, E2: German makes a surprise return to Devils Nation, at a crisis point for Derek. The rivalry between Jamie and London heats up, as does the sexual tension between Jude and Noah. Jelena's dealt a major blow while someone's else's life goes up in flames.