Beast
시즌 8, 에피소드 20: Clark discovers that Davis is still alive and confronts Chloe about protecting him. Oliver discovers Jimmy breaking into Chloe's apartment, and things rapidly get worse after Davis jumps from the shadows and attacks both of them. Plus, Davis asks Chloe to leave town with him.