Beat the Devil
Сезон 2, серия 11: Lightman plays a dangerous game of cat and mouse with a brilliant, charming psychology graduate student whom Lightman identifies as a psychopath. When nobody believes him, Lightman sets out to prove the doubters wrong and catch the psychopath before he kills again. Complicating matters is Lightman’s former mentor, a renowned psychologist who, also fooled by the charismatic young man, is protecting him for personal and professional reasons. Meanwhile, Loker and Torres travel to a small town to look into a UFO sighting.