Because Gunvarrel Is Waiting
Сезон 1, серия 1: The Robot Research Club is in dire straits - there are only two members and the future of the club is in jeopardy. Despite this, the club's leader, Akiho, is intent on building a life-sized robot based on her favorite anime, GUNVARREL!