ROBOTICS; NOTES
Akiho and Kaito are the only two members of Central Tanegashima High's Robot Club—but maybe not for long. The powers that be are threatening to shut the organization down. If Akiho and Kaito want the club to survive, they’ll need to win the upcoming hobby robot competition in Tokyo. With everything on the line, Akiho and Kaito devise an awesomely bold plan: build a giant fighting robot!
Because Gunvarrel Is Waiting
The Robot Research Club is in dire straits - there are only two members and the future of the club is in jeopardy. Despite this, the club's leader, Akiho, is intent on building a life-sized robot based on her favorite anime, GUNVARREL!
The Robot Research Club is going to be shut down unless it can win the upcoming ROBO-ONE tournament. Akiho and Kaito have to somehow find a hobby robot and master its controls in only two weeks.
At last, the Robot Research Club enters the ROBO-ONE tournament! The revolutionary KILL-BALLAD control scheme makes Kaito a force to be reckoned with, but will it be enough to win the tournament and save the club?
Subaru seeks Kaito's help for the upcoming ROBO-ONE World Championship in Las Vegas. Meanwhile, Akiho struggles to keep the club funded while Kaito reflects on a life-changing incident.
Kaito and Junna set out to investigate the strange "ghost" that Kaito caught a glimpse of... but only succeed in discovering more mysteries.
Subaru and Kaito start practicing for the upcoming ROBO-ONE world tournament in Las Vegas. During his off-time, Kaito stumbles upon a mysterious room inside the abandoned folk museum.